سایز متن   /

ورود ۴ پرونده قاچاق از میاندوآب به تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از ورود چهار پرونده قاچاق از میاندوآب به تعزیرات حکومتی استان طی چند روز اخیر خبر داد و گفت: میزان محکومیت این پرونده‌ها در مجموع بیش از ۳ میلیارد ریال تعیین شده است.

محمد اقوامی امروز در در این خصوص با اشاره به ورود چهار پرونده‌ تخلفاتی به تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی طی چند روز اخیر از شهرستان میاندوآب، اظهار داشت: این پرونده‌ها شامل قاچاق ۱۰ تن گردو، ۲۴ دست کت و شلوار، ۱۵۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار و ۴۹۱ دستگاه گوش تلفن همراه است که توسط مأموران نیروی انتظامی در جریان ایست و بازرسی‌ها کشف شده‌اند.

وی با اشاره به پرونده قاچاق گردو در میاندوآب، گفت: مأموران نیروی انتظامی میاندوآب در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی حین بازرسی‌های خود از یک دستگاه کامیون، بیش از ۱۰ تن گردو را به ظن قاچاق کشف کردند که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل داده شد.

اقوامی با اشاره به اعلام شکایت گمرک از این مسئله، گفت:  پرونده مزبور پس از طی مراحل قانونی به منظور رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تصریح کرد: علاوه بر ضبط گردوهای کشف شده، متهمین پرونده به پرداخت ۲ میلیارد و ۹۶۲ میلیون و ۵۴ هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی همچنین به پرونده قاچاق البسه در میاندوآب اشاره کرد و افزود: مأموران نیروی انتظامی میاندوآب در جریان بازدید از یک دستگاه خودرو ۲۴ دست کت و شلوار خارجی را به احتمال قاچاق بودن کشف کرده و پرونده تشکیل شده را با اعلام شکایت گمرک، به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارجاع دادند.

اقوامی خاطرنشان کرد: پس از طی مراحل قانونی، علاوه بر ضبط البسه قاچاق کشف شده، متهمان پرونده به پرداخت ۹۵ میلیون ریال جریمه نقدی به نفع دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی به پرونده دیگری در زمینه قاچاق در میاندوآب اشاره کرد و متذکر شد: این پرونده نیز مربوط به قاچاق ۱۵۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق مربوط می‌شود که به سبب آن متهم پرونده محکوم به پرداخت ۱۲۶ میلیون و ۳۹۴ هزار ریال جزای نقدی به نفع دولت شده است.

اقوامی همچنین به کشف ۴۹۱ دستگاه گوش تلفن همراه قاچاق در ایست و بازرسی میاندوآب اشاره کرد و گفت: پس از رسیدگی به این پرونده، متهم محکوم به پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال جزا نقدی محکوم گردید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی