سایز متن   /

اختصاص ۶۰۰ میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان شهرستان شوط

مدیر کمیته امداد شهرستان شوط گفت: ۶۰۰ میلیون ریال وام کارگشایی در طول امسال برای رفع نیازهای مختلف مادی مددجویان پرداخت شده است.

محمد محمدنژاد امروز در مصاحبه با خبرنگاران در شهرستان شوط اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی شهرستان شوط به منظور رفع مشکلات معیشتی مددجویان زیر پوشش این شهرستان خدمات مختلفی به آنها ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای کمیته امداد برای رفع این مشکلات مددجویان، پرداخت وام کارگشایی به آنان است، گفت: این وام‌ها برای رفع نیازهای مختلف درمانی، تحصیلی، شغلی، فرهنگی، معیشتی و … مددجویان به آنها پرداخت می‌شود.

محمدنژاد با اشاره به اهمیت پرداخت این وام‌ها به مددجویان، تصریح کرد:‌ این وام‌ها در قالب وام‌های قرض‌الحسنه و بدون کارمزد به مددجویان پرداخت شده و میزان مراجعات بعدی مددجویان به کمیته امداد را کاهش می‌دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شوط در همین راستا از بهره‌مندی ۷۲ خانوار زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان از وام‌های کارگشایی در طول امسال خبر داد و افزود: بر این اساس ۶۰۰ میلیون ریال وام کارگشایی در طول امسال برای رفع نیازهای مختلف مادی مددجویان پرداخت شده است.

محمدنژاد کاهش وابستگی مددجویان به امداد و توانمندسازی آنها را از جمله اهداف مهم کمیته امداد از اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: با حمایت‌های خیرین می‌توان میزان وام‌های پرداخت شده در این بخش را افزایش داده و سبب رفع مشکلات مختلف مددجویان و در نتیجه توانمندسازی آنها شد.

مناطق مرزی کشور به دلایل مختلف از جمله حضور گروههای مسلح به بهانه‌ی مختلف و … سبب سلب امنیت لازم در منطقه برای سرمایه‌گذاری‌های کلان شده و همین امر نیز مسبب وضع نابسامان مالی و اقتصادی خانوارهای منطقه شده است. 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی