سایز متن   /

۳۵هزار تن گندم از گندمکاران بوکان خریداری شده است

صلاح‌الدین حقگو مدیر جهاد کشاورزی بوکان گفت از آغاز فصل برداشت گندم تاکنون ۳۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز گندمکاران بوکان خریداری شده است.

به گزارش کوردپاریز، حقگو ادامه داد،پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت ۴۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان بوکان توسط مراکز خرید گندم خریداری شود.

مدیر جهاد کشاورزی بوکان با اشاره به فعالیت هفت مرکز خرید گندم در بوکان، خاطرنشان کرد: یا توجه به اعلام شرکت غله استان خرید تضمینی گندم در سال زراعی امسال مبلغ یک هزار و ۵۰ تومان است.

حقگو به سطح زیر کشت گندم در بوکان اشاره کرد و گفت: سال زراعی امسال ۶۱ هزار هکتار از اراضی آبی و دیمی بوکان زیر کشت گندم رفته است.

مدیر جهاد کشاورزی بوکان به میزان برداشت گندم در این شهرستان اشاره کرد و افزود: از آغاز فصل برداشت گندم تاکنون میزان ۹۸ درصد از گندم مزارع این شهرستان برداشت شده است.

وی با اشاره به میزان برداشت گندم در بوکان اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت ۷۵ هزار تن گندم از مزارع دیمی و آبی این شهرستان برداشت شود.

حقگو به میزان برداشت گندم این شهرستان در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۹۳ هزار تن گندم از مزارع آبی و دیمی این شهرستان برداشت شده بود.

حقگو به فعالیت هفت مرکز خرید گندم در بوکان اشاره کرد و گفت: این مراکز از آغاز فصل برداشت تاکنون ۲۲ هزار تن گندم از گندمکاران بوکان خریداری کرده است.

بوکان همه ساله بیشترین میزان تولید گندم را در آذربایجان‌غربی به خود اختصاص می‌دهد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی