سایز متن   /

یک شبکه تلویزیونی کُردی در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد عزیز محمد دبیر کل سابق حزب کمونیست عراق  چند روز قبل از فوت خود در ۹۳ سالگی پ.ک.ک را دشمن کُردها دانست.

به گزارش کورد پاریز به نقل از شبکه رووداو تی وی عزیز محمد دبیر کل سابق حزب کمونیست عراق گفته است: پ ک ک بیشتر از دشمانان کرد نسبت به کردها خشن است و این گروه می خواهد با زورگویی خود را به کردها تحمیل کند.

رووداو تی وی به نقل از عزیز محمد اعلام کرد:  پ ک ک در امور سایر احزاب کرد دخالت می کند و خود را ارباب تصور می نماید. پ ک ک موارد مختلفی از حقوق حزب کمونیست را نقض کرده است. پ ک ک خیلی خشک است و اصلا انعطاف ندارد و از دشمن بدتر رفتار می کند.

عزیز محمد در ادامه به اختلافات پ.ک.ک و حزب کمونیست عراق نی اشاره کرد و افزود: پ ک ک بارها به ما حمله کرد و افرادی را از ما کشت. در کل پ ک ک خیلی تند است و در مسائل عمیق نمی شود و با خشونت رفتار می نماید.

عزیز محمد دبیرکل سابق حزب کمونیست عراق و سیاستمدار کرد دو هفته قبل در بستر بیماری درگذشت. عزیز محمد متولد سال ۱۹۲۴ بوده و در سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۹۳ به عنوان دبیرکل حزب کمونیست عراق فعالیت کرده است.
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی